Logo SP 1 w Słupnie

News zdjęcie id 252

Wycieczka gimnazjalistów Kraków - Energylandia

21.05.2018

W dn. 07-08.05.2018r. uczniowie klas II i klasy IIIb gimnazjum wraz z wychowawcami podziwiali przepiękne krajobrazy, zabytki naszych przodków, a przede wszystkim świetnie się bawili na dwudniowej wycieczce na południe Polski.

W poniedziałkowe popołudnie zameldowaliśmy się w Krakowie. Wzgórze Wawelskie, Barbakan, Katedra na Wawelu, Kościół Mariacki, Sukiennice, Collegium Maius i oczywiście przepiękny, krakowski rynek zostały przez nas zdobyte. Przechodząc drogą królewska pod opieką przewodnika mogliśmy poznać nie tylko historię, ale także tradycję naszych przodków. Nie zabrakło oczywiście licznych ciekawostek i anegdot, które kryje w sobie historia Krakowa.

Po bardzo intensywnym zwiedzaniu dawnej stolicy Polski, udaliśmy się na zasłużony posiłek do Hotelu Junior w Krakowie, gdzie także nocowaliśmy. Intensywność wyjazdu była jednak ogromna - tuż po godzinie 20.00 uczniowie klas II na przepięknej sali weselnej hotelu, rozpoczęli próby do zbliżającego się "wielkimi krokami" finału projektu edukacyjnego.

Kolejnego dnia, punktualnie o 7.30 spakowani, w pełnym składzie rozpoczęliśmy dzień "wyśmienitym" śniadaniem, aby już po godzinie 8.00 udać się w kierunku Zatoru.

Tuż przed godziną 10.00 zameldowaliśmy się pod bramę Enerylandi - największego w Polsce parku rozrywki. Przez 6 godzin  korzystaliśmy ze 150 atrakcji Energylandi..... Jednak na długo w naszej pamięci pozostanie - RMF Dragon Roller Coaster, Formuła 1, Monster Attack, Mars Roller Coaster, Mayan, Tsunami Drop, Viking Roller Coaster, Aztec Swing, Space Booster, Speed. Zdecydowanie największe roller-costery stały się punktem zainteresowań większości młodzieży.

Wycieczka była bardzo udana, wrażeń wiele, adrenalina podniesiona do 100 %, a wspomnienia BEZCENNE.

Joanna Rosz

Zegar

• :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.